Na mundialu w Niemczech najwięcej zarobią ci, którzy na co dzień nie mają nic wspólnego z piłką nożną. Dziennik tłumaczy, że chodzi między innymi o media, sponsorów i przewoźników - pisze "Rzeczpospolita".
Gazeta wyjaśnia, że najwięcej zgarnie telewizja, która kupi prawa do transmisji. "Rzeczpospolita" pisze, że przy okazji nadawania samych tylko meczów eliminacyjnych do mistrzostw, do kasy Telewizji Polskiej wpłynęło z reklam 18 milionów złotych.
Dziennik pisze również, że mistrzostwa to prawdziwa gratka dla przewoźników i producentów gadżetów reklamowych, gdyż na mecze polskiej drużyny w Niemczech będzie chciało przyjechać kilkadziesiąt tysięcy polskich kibiców.
Specjaliści od marketingu twierdzą, że wiele zależy od samych piłkarzy. Jeśli zagrają w Niemczech słabo, to zainteresowanie reklamodawców i kibiców automatycznie spadnie- pisze "Rzeczpospolita".