Przetargi realizowane za pomocą platformy elektronicznej zapewniają około 15% oszczędności w porównaniu z zakupami dokonywanymi w oparciu o tradycyjne, nieelektroniczne procedury.
Portal PPP jest skierowany do rynku biznesowego oraz administracji publicznej. Jego strategia opiera się na haśle 'Nie PPPrzepłacaj!' - promującym zarówno markę PPP, jak i zapraszającym do czerpania korzyści z jej oferty. Serwis w unikalny i jasny sposób prezentuje wymierne korzyści wykorzystywania elektronicznych platform przetargowych do obniżania kosztów zakupu. Zaprezentowane są na nim konkretne studia przypadków Klientów, którzy już skorzystali z Polskiej Platformy Przetargowej.
Od strony technologicznej portal zarządzany jest poprzez CMS Art:Core 2.0, który zapewnia błyskawiczną aktualizację treści poprzez przyjazny i intuicyjny w użyciu interfejs użytkownika.
Pełne wykorzystanie możliwości, jakie oferują aukcje i przetargi elektroniczne, daje olbrzymią szansę zoptymalizowania finansów publicznych (platformy podobne do PPP w krajach Unii Europejskich od wielu lat generują olbrzymie oszczędności dla Skarbów tych Państw, jak i podmiotów uczestniczących w przetargach).
'Uważamy, że wdrożenie przez Artegence portalu dla PPP jest dużym krokiem naprzód w rozwoju świadomości o potencjale, oferowanym przez elektroniczne platformy przetargowe' - mówi Artur Gortych, prezes Artegence - 'Nie PPPrzepłacaj! jest znakiem, że Internet również w Polsce przestał być wyłącznie ośrodkiem mediów informacyjnych i rozrywki, a staje się rdzeniem nowoczesnej i konkurencyjnej gospodarki. I jest to bardzo pozytywny znak.' - dodaje na koniec.
http://www.ppp.pwpw.pl