Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Krzysztof Olszewski
|
Partner materiału: Maczfit

Catering dietetyczny jak z restauracji. Klienci oceniają smak potraw przez aplikację

Podziel się:

Kilkanaście tysięcy pakietów wyjeżdża każdego dnia z warszawskiej firmy Maczfit do klientów w całej Polsce. Lider cateringu dietetycznego zapewnia, że o tym, czy dania są dobre, decydują sami zainteresowani. Przez innowacyjną aplikację.

Catering dietetyczny jak z restauracji. Klienci oceniają smak potraw przez aplikację
(materiały partnera)

Maczfit założył Maciej Lubiak – tenisista, kierowca rajdowy i przedsiębiorca, który od zawsze marzył o biznesie gastronomicznym.

Marzenie to szybko stało się rzeczywistością, a w 2015 roku obecny lider cateringu dietetycznego rozpoczął swoją działalność, by zaledwie rok później dowozić posiłki do 14 największych, polskich miast.

Lubiak wyszedł z założenia, że jedyne, co może wyróżnić nową firmę wśród konkurencji to najwyższa jakość i restauracyjny wygląd dań. I właśnie to stanowiło i wciąż stanowi priorytet dla marki.

12 programów dietetycznych

Nad jakością w Maczfit czuwa sztab wykwalifikowanych kucharzy, dietetyków klinicznych i technologów żywności, którzy każdego dnia pilnują, by dostarczane produkty były świeże, a wszystkie przygotowane posiłki pełnowartościowe i zbilansowane.

Co więcej każdy z kilkunastu etapów procesu produkcji poddawany jest szczegółowym kontrolom działu jakości. Pracownicy Maczfit także na bieżąco śledzą i analizują przebieg procesów zamówień oraz opinie klientów.

Nie jest to zadanie proste, bo firma oferuje aż 12 programów dietecznych, a także Wybór Menu, w ramach którego zainteresowani mogą wybierać, co następnego dnia pojawi się na ich talerzu spośród 25 propozycji.

Dla vegan pod specjalnym nadzorem

O jakości dań Maczfit świadczą uznane certyfikaty zdobyte przez markę. Wśród nich m.in. złote godło w Konsumenckim Liderze Jakości 2021, Kobieca Marka Roku 2021, a także Zdrowa Marka Roku 2021.

Na szczególne uznanie zasługuje to, że system HACCP Maczfit jest certyfiktowany przez niezależnych audytorów uznanej, międzynarodowej jednostki TUV.

Równie ważny dla osób, które na co dzień unikają mięsa jest także certyfikat V-Label. Przez konsumentów wegańskich znak ten traktowany jest jako istotna wskazówka przy wyborze produktów pozbawionych składników pochodzenia zwierzęcego.

Klienci oceniają dania przez aplikację

Maczfit może pochwalić się bardzo wysokim wskaźnikiem badania opinii klientów NPS (Net Promotor Score mierzący skłonność polecania marki rodzinie i bliskim), który wykazał, że ponad 80% użytkowników jest w pełni zadowolonych z otrzymywanych dań i chętnie poleciłoby je swoim bliskim i znajomym.

By to było możliwe firma dokonuje stałej analizy ocen poszczególnych posiłków. Klienci opiniują dania poprzez aplikację. Na tej podstawie marka rezygnuje z tych ocenianych poniższej ustalonej normy, dążąc do tego, by oferowane menu w całości było oceniane na pięć gwiazdek.

Choć reklamacje zdarzają się rzadko, nad ich rozpatrzeniem czuwa dział jakości oraz biuro obsługi klienta, które pozostaje do dyspozycji zainteresowanych niemalże każdego dnia.

Z kolei wszyscy ci, którzy mają wątpliwości w kwestii doboru odpowiednio zbilansowanej diety, mogą liczyć na pomoc dietetyczek klinicznych zatrudnionych przez Maczfit.

Nawet 20 tysięcy pakietów na dobę

W 2019 roku Maczfit uruchomił nowy zakład produkcyjny w Szymanowie pod Warszawą o powierzchni prawie 5 tysięcy m2, w którym znajduje się hala produkcyjna.

Dzięki inwestycji stołeczna firma może przygotować nawet 20 tysięcy 5-daniowych pakietów na dobę, wciąż zachowując wysokie standardy produkcji oraz jakości dań. Zapewnia to marce nie tylko pozycję lidera w Polsce, ale jest również osiągnięciem na skalę światową.

Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Partner materiału: Maczfit

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Materiał Partnera