Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

SM-Media przydzielił wszystkie oferowane akcje

0
Podziel się:

SM-Media sprzedał w ofercie publicznej ośmiu osobom wszystkie 36.000 akcji serii D. Akcje spółki mają być notowane na CTO. Spółka planuje debiut na przełomie 2003 i 2004 roku.

SM-Media sprzedał w ofercie publicznej ośmiu osobom wszystkie 36.000 akcji serii D - poinformowała spółka w środowym komunikacie.

"Zarząd przydzielił bez redukcji akcje serii D osobom, które wzięły udział w budowie księgi popytu na akcje serii D SM-MEDIA" - napisano w komunikacie.

Wartość przeprowadzonej subskrypcji wyniosła 360.000 zł, a łączny koszt emisji 69.000 zł. Cena emisyjna akcji serii D to 10 zł.

Wcześniej spółka informowała, że z powodu braku zainteresowania inwestorów całość emisji akcji serii D spółki SM-Media chcą objąć dotychczasowi akcjonariusze.

Obecnie około 75 proc. akcji SM-Media należy do prezesa spółki i jego rodziny, a pozostałe 15 proc. należą do inwestorów finansowych.

We wrześniu Komisja Papierów Wartościowych i Giełd dopuściła do obrotu publicznego 14.706 akcji serii A, B, C i do 36.000 akcji nowej emisji serii D SM-Media.

Akcje spółki mają być notowane na CTO. Spółka planuje debiut na przełomie 2003 i 2004 roku.

W 2002 roku SM-Media miała prawie 21 mln zł przychodów, a zysk netto wyniósł 493 tys. zł. Spółka spodziewa się, że w 2003 roku polepszy swoje wyniki.

Około 85 proc. przychodów spółki pochodzi z świadczenia usług telekomunikacyjnych, a reszta z usług związanych z internetem (łącza stałe, i dial-up).

SM-Media zatrudnia 22 osoby.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)