SM-Media sprzedał w ofercie publicznej ośmiu osobom wszystkie 36.000 akcji serii D - poinformowała spółka w środowym komunikacie.
"Zarząd przydzielił bez redukcji akcje serii D osobom, które wzięły udział w budowie księgi popytu na akcje serii D SM-MEDIA" - napisano w komunikacie.
Wartość przeprowadzonej subskrypcji wyniosła 360.000 zł, a łączny koszt emisji 69.000 zł. Cena emisyjna akcji serii D to 10 zł.
Wcześniej spółka informowała, że z powodu braku zainteresowania inwestorów całość emisji akcji serii D spółki SM-Media chcą objąć dotychczasowi akcjonariusze.
Obecnie około 75 proc. akcji SM-Media należy do prezesa spółki i jego rodziny, a pozostałe 15 proc. należą do inwestorów finansowych.
We wrześniu Komisja Papierów Wartościowych i Giełd dopuściła do obrotu publicznego 14.706 akcji serii A, B, C i do 36.000 akcji nowej emisji serii D SM-Media.
Akcje spółki mają być notowane na CTO. Spółka planuje debiut na przełomie 2003 i 2004 roku.
W 2002 roku SM-Media miała prawie 21 mln zł przychodów, a zysk netto wyniósł 493 tys. zł. Spółka spodziewa się, że w 2003 roku polepszy swoje wyniki.
Około 85 proc. przychodów spółki pochodzi z świadczenia usług telekomunikacyjnych, a reszta z usług związanych z internetem (łącza stałe, i dial-up).
SM-Media zatrudnia 22 osoby.