Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Agora sprzedaje więcej Gazety Wyborczej

0
Podziel się:

Sprzedaż "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę wzrosła w lutym o ponad 13 proc. wobec analogicznego okresu 2006 roku, wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Sprzedaż "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę wzrosła w lutym o ponad 13 proc. wobec analogicznego okresu 2006 roku, wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż "GW" wyniosła w lutym 470.863 sztuki i było to, o 13,4 proc. więcej niż w lutym 2006 roku. Jest to jednak mniej niż w styczniu 2007 roku kiedy średnia sprzedaż gazety wyniosła 481.260 sztuk. Czyli w ujęciu miesięcznym w lutym nastąpił spadek o 2,2 proc.

Jak podaje ZKDP, średnia sprzedaż "Dziennika", wydawanego przez Axel Springer Polska, wyniosła w lutym 222.799 egzemplarzy i była wyższa niż w styczniu o 9,3 proc.

W lutym liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska, a jego średnia sprzedaż wyniosła 532.172 sztuk, czyli o 1,1 proc. mniej niż rok wcześniej (537.951). Wobec stycznia 2007 roku "Fakt" zanotował w lutym wzrost o 3,9 proc.

W lutym w ujęciu rocznym, spadła również średnia sprzedaż innych największych dzienników: "Super Expressu" o 4,2 proc. do 204.967 egzemplarzy, a "Rzeczpospolitej" o 8,9 proc. do 159.691 sztuk. Jednak wobec stycznia 2007 roku średnia sprzedaż tego pierwszego tytułu wzrosła w lutym o 3,5 proc., a "Rzeczpospolitej" wzrosła o 1,7 proc.

Jak podaje Polska Agencja Prasowa informacje te odnoszą się do pozycji z danych ZKDP nazwanej "rozpowszechnianie płatne razem".

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)